
Stotreberg avlyser egen hytteskattHAH. Nå kan han bruke penga på champagne.
Politikk
Dropper hytteskatten
Byrådet dropper alle planlagde endringer i hytteskatten
Byrådet vil ikke lenger følge opp arbeidet med en ny modell for verdsettelse av fritidsboliger. Dermed slipper du skattesjokk og slunken lommebok.
"Det er riktig" sier finansbyråd Jens Stotreberg i Arbeidsnarkisene til Sponvikaposten. "Det var i siste liten."
"Hvorfor dropper dere dette? spør vi. "Det er jo gode penger i en skrantete kommunekasse."
"Forslaget kom opprinnelig fra Solbær-byrådet med støtte fra Forskruddpartiet" forklarer Stotreberg. "Og vi kan ikke gjennomføre deres politikk. Det skulle tatt seg ut."
"Jo, jo" skyter vi inn. "Men, mer rettferdig beskatning av de rike er jo Arbeidsnarkisenes mantra."
"Det stemmer" nikker Stotreberg så alvorlig som bare han kan. "Men så regna jeg ut hvor mye jeg måtte ut med for hytta mi, så da gikk forslaget rett i bøtta. Den summen var jo galskap, mann."
Tagger
#arbeidsnarkisene, #avlyse, #byrådet, #champagne, #finansbyråd, #forskruddpartiet, #forslag, #fritidsbolig, #galskap, #hytteskatt, #jens stotreberg, #kommunekasse, #lommebok, #penger, #politikk, #skattesjokk, #slunken, #solbær-byrådet, #verdsette


Vær den første til å kommentere