Når unnalurere som Aleksander Snau nekter å ro, bør han kastes overHAH bord
Nyheter
I kveld skal vi ro
Og vi skal ikke til fiskeskjær. Vi skal innta Normandie på nytt
Noen selvhøytidelige og historieløse unnalurere som Aleksander Snau synes roing er flaut, og nekter og ta i et tak. Tidligere ville sånne ha blitt kasta over bord.
"Jeg hater roing" sier han til Sponvikaposten når vi klemmer til rundt strupen hans. "Jeg driter i hva dere andre gjør, men hvis jeg skal ut i båt, vil jeg ha påhengsmotor.'
"Jeg, mener, hvis poenget er å komme fra A til B, eller over fjorden" fortsetter han. "Da går det mye fortere med motor."
"Det er VM i fotball vi snakker om" sier vi. "Har du ikke forståelse for andres innlevelse?"
"Uansett ville VM vært over lenge før hvis de brukte motor" svarer Aleksander Snau.
Tagger
#aleksander snau, #båt, #fiskeskjær, #fjord, #forstå, #fort, #fotball, #hate, #historieløs, #innleve, #kaste, #kveld, #motor, #nekte, #normandie, #over, #over bord, #påhengsmotor, #poeng, #ro, #selvhøytidelig, #strupe, #surpomp, #unnalurer, #vm


Vær den første til å kommentere