
Hvis flere Vgs elever hjelper til, så vil det gå raskere å få mannen opp på korset.

Veksten av kristne i den vidaregående skolen fortsetter. I Sponvika er det nå registrert én ny.
"Det er veldig fint å være kristen" sier Amalie Nærsynt (17) til Sponvikaposten.
"Hva driver en kristne ungdom som deg med for tiden?" spør vi interessert.
"Ikke så mye, egentlig" svarer Amalie (fortsatt 17). "Jeg tviler en del, akkurat som Marcus og Martinus. Han disippelen, vet du. Ellers fester jeg, drikker og hooker med venner. Jeg er jo ikke 18 ennå, så jeg må holde meg til de i klassen."
#amalie nærsynt, #disippel, #drikke, #elev, #feste, #fint, #hjelpe, #hooke, #interesse, #klasse, #kors, #kristne, #mann, #marcus og martinus, #orientering, #rekord, #rektor, #tvile, #ungdom, #venn, #vgs, #vidaregående skole
Registrer deg for å motta vårt nyhetsbrev på epost

Vær den første til å kommentere